loading...
Best Day
فهیمه بازدید : 117 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (2)
به بعضیا باید گفت :  كم پیدایی الحمدالله !!!



* * *



روحانی نیومده ، سکه ارزون شد، دلار اومد پایین ، سرعت اینترنت خوب شد ، مردم یه ذره تفکرشون آروم شده

همینجوری ادامه پیدا کنه هفته ای دیگه میرم زن میگیرم!



* * *



دقایقی پیش اعلام کردند کلید روحانی به قفل نمیخوره  :|

بدبخت شدیم

 

* * *


اصن فکرشو بکن انسان های اولیه برای این که بهم فحش بدن چه نقاشیایی که نکشیدن !!


* * *



 آیا می دانید زبان ایرانی مختصرترین زبان دنیاست؟

 مثال: معادل جمله ی «میری سریع این کار رو انجام میدی و برمیگردی» یک کلمه است.

«اومدیا»!


* * *


به بعضیام باید گفت:

اگه حس میکنی خیلی بارته واست " گاری " بگیریــــــم ...!


* * *



از وقتی رفتی شارژا رو خوراکی میخرم میخورم

و زمانایی که باهات صحبت میکردم رومیشنم سریال میبینم!

یه حالی میده که نگو !

همش که نبایدآدم افسرده شد

والا  :))


* * *

غلط کـردم غلط!

من هنگـامی که 5 تا برنامه رو هم زمان تویِ کامپیوتر باز کردم.


* * *


اعتمــاد به نفس بعضی هارو اگه عمو قناد داشت الان مجری برنامه امریکن آیدل بود! :|


* * *



لعنت به اون پشه ای که همه جارو ول میکنه

مستقیم میره تو سوراخ بینی دستی میکشه دور میزنه میاد بیرون

اینا از بن لادنم وحشی ترن !

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فائزه در تاریخ 1392/04/07 و 10:09 دقیقه ارسال شده است

ممنونم من هم خوبم....مرسی...حسابی یادت کردم ایشالله هرچی رو که آرزو داری بهش برسی...منم خیلی جمکران رو دوست دارم وقتی می ری اونجا احساس می کنی حرف هات رویکی هست که بشنوه ...امیدوارم توهم هرچی زودتر بری ...شکلکشکلک
پاسخ : جدی؟ یه دنیا ممنون،منکه هنوز قسمت نشده برم ولی دقیقاهمین حس تو رو دارم،خیلی خیلی خوشحال شدم که یادم کردی مرسی عسلم شکلک شکلک

این نظر توسط فائزه در تاریخ 1392/04/06 و 17:02 دقیقه ارسال شده است

سلام فهیمه جون خوبی؟ خیلی جالب بود خوشم اومد....
پاسخ : سلام عسلم.مرسی .توخوبی؟زیارتات قبول باشه.خوش بحالت .من عاشق جمکرانم.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 100
  • بازدید کلی : 8,385