loading...
Best Day
فهیمه بازدید : 90 شنبه 10 فروردین 1392 نظرات (1)

 

صادقانه دل سپردم .... سرنوشتم شوم شد

 

قلب من با رفتنت از عشق هم ؛ محروم شد

 

دل که درزندان چشمانت دقایق می شمرد

 

عاقبت حکمش رسید از دوریت محکوم شد

 

من تظاهر می کنم خوبم ولی دردی عجیب

 

جا گرفت درسینه ام یکباره دل مسموم شد

 

فارغ از خود بودنم ..در گیرودارزندگی

 

قلب من بازیچه ی .. دستت مثال موم شد

 

ظلم چشمانت نصیبم شد دراین بازی ِ تلخ

 

سهم من تنها نشستن با دلی مظلوم شد

 

عشق با تلخی خود درقلب من جا ماندَست

 

رفتی و دل را شکستن عادتی مرسوم شد

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رزرو هتل با 50 درصد تخفیف در تاریخ 1392/02/25 و 15:59 دقیقه ارسال شده است


رزرو هتل شیراز ، کیش ، قشم ، مشهد و تمام نقاط با 50 درصد تخفیف

لینک رزرو هتل بشه به egardesh.com

شماره تماس : 021-44151435 و 44155227-021



مشاهده اطلاعات بیشتر در www.egardesh.com

سامانه رزرواسیون مهر

راحت ، ارزان و با اطمینان خرید کنید

این نظر توسط فائزه در تاریخ 1392/01/10 و 16:46 دقیقه ارسال شده است

چقدر باید بگذرد؟
تامن درمرور خاطراتم
وقتی از کنار تو رد می شوم
تنم نلغزد....
بغضم نگیرد....
سلام قشنگ بود...
پاسخ : ترجمه کردن حرف دلم خیلی وقت میخواد ولی خلاصش اینه که خیلی عزیزی برام فائزه جون. ممنون عزیزم ...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 80
  • بازدید کلی : 8,365